Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Šta god mislili o Oktobarskoj revoluciji, ubistvo cara Nikolaja i njegove porodice je apsolutni zločin

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 jul 2015 18:16
Ioann Dubinjin
Pozdravljam gest DSS-a, ali imam i primedbe: “...Vukadinović je ocenio da je ubistvo cara Nikolaja i njegove porodice apsolutni zločin i šta god neko mislio o Oktobarskoj revoluciji nema nikoga ko može da opravda taj zločin....“. Potpuno se slažem da za taj zločin nema opravdanja, a znam da ima mnogo njih koji su ga pozdravili i još uvek opravdavaju. Ali – ne znam šta da mislim o “Oktobarskoj revoluciji“ – jer toga nije ni bilo (revolucije) – to je bio klasični vojni puč, posle kog je usledio crveni teror, pa građanski rat, pa višedecenijski teror i diktatura.
“...taj događaj se u Rusiji tretira kao ugaoni kamen nacionalnog pomirenja...“. Pravog pomirenja ne može biti sve dok aktuelna vlast izjavljuje da je nastavljač tradicije SSSR-a, dok se ne uklone crvene zvezde sa Kremlja i Lenjin sa Crvenog trga, sva boljševička onomastika i toponimija u zemlji, uz osudu i odlučno odricanje od boljševičkog nasleđa. Pošto sadašnji vlastodršci to nikada ne mogu prihvatiti – nema ni pravog pomirenja.
Preporuke:
44
52
2 petak, 17 jul 2015 18:49
uf
Taj gnusni čin , bio je prvi korak ka uništenju pravoslavlja, a na nama je da "u glavu" ubacimo , najpre za sebe, pa za svoje potomke, rodbinu i prijatelje, istinu o tome , ko je krenuo u borbu protiv jedine Hristove vere. Kad to "raščivijamo" , biće nam bolje, pojedinačno i kao narodu srpskom. Dakle, pitanje glasi, kome je u intresu da "satre" pravoslavlje ? Rimo-katolicima, Jevrejima, Muslimanima , ili nekom četvrtom ? Da je slučajno , sve to sa Romanovim i "revolucijom", sigurno nije!
Preporuke:
73
18
3 petak, 17 jul 2015 18:53
drago_ca
@ Ioann Dubinjin

to je bio klasični vojni puč



Vojni puč ili "Majdan 00"?
Hajde da uporedimo ko je finansirao, ko je organizovao, odakle su došli egzekutori prevrata, ko je preuzeo vlast ...
Preporuke:
79
11
4 petak, 17 jul 2015 18:55
Boško
Kako misliti o Oktobarskoj revoluciji nego racionalno.

Pre "revolucije" svi evropski dvorovi su bili dužni i ružni Caru Nikolaju.

E onda su se Engleska, Francuska i Nemačka dogovorile da poture "komunizam" Rusiji.

Zlo "komunizma" i "internacionalizma" odvaja čoveka od nacije i vere te postaje "internacionalista" i "antihrist" i postaje najveći neprijatelj sopstvenog naroda.

Seme "komunizma" je namerno posejano među Slovenske naroda da bi se lakše pokorili jer dugogodišnje ispiranje mozga u toku komunizma ostavlja genetske posledice na potomstvo.

Srbija je pravi primer kako ljudi kojima je decenijama ispiran mozak sa "komunizmom" "socijalizmom" "bratstvom i jedinstvom" i treći put posle 100 godina pružaju ruke prijateljstva svojim ubicama u tri rata.

Degeneracija nacije je dostigla najveći stepen što se jasno vidi kome genetski izmenjeni Srbi pružaju podršku na izborima protiv svake logike i razumnog mišljenja, zadnjih 25 godina
Preporuke:
77
58
5 petak, 17 jul 2015 18:58
ob4cl
Crvena zvezda u Rusiji vise nije znak komunizma i Lenjina vec znak pobede i deo istorije.
Preporuke:
59
19
6 petak, 17 jul 2015 19:02
slava im
Počast svetom caru Nikolaju. Veoma lep gest gospođe Rašković, Đorđa i momaka iz Dveri. Oni su poslednja nada patriotske Srbije. A neka se stide svi koji pokušavaju da opravdaju ili relativizuju ovaj strahotni zločin i ubistvo ovih nevinih i dobrih ljudi.
Preporuke:
84
4
7 petak, 17 jul 2015 19:13
Smiluj nam se Bože...
Eto, Bog se ipak smilovao na Rusiju pa dobiše Putina. Šta mi zgrešismo pa dobismo Vučića?
Preporuke:
104
3
8 petak, 17 jul 2015 19:13
drago_ca
@ Boško

E onda su se Engleska, Francuska i Nemačka dogovorile da poture "komunizam" Rusiji.



Sedi.
JEDAN!
Preporuke:
56
66
9 petak, 17 jul 2015 19:19
Djura
Svakako je dobro sto u ovoj zemlji ima jako dosta gradjana koji misle svojom glavom...
Preporuke:
47
4
10 petak, 17 jul 2015 19:38
Ivan Aleksić
Ruski car je mogao da se žrvtuje za pravdu, istinu i Srbiju, a domaća bagra žrtvuje Spravdu, istinu i Srbiju za svoje džepove.

Definitivno spomenik koji je Beograd trebalo ODAVNO da ima, jer je malo ko bio spreman za takvu vrstu žrtve zarad naše zemlje.
Preporuke:
67
4
11 petak, 17 jul 2015 19:54
Belogardejac
Odgovor Dubinjinu - ne, nije to bio puč, nego revolucija, jer je posle Oktobra promenjen drušrtveni sistem, srušen je kapitalizam a na scenu stupio "komunizam", to jest boljševizam. Ukinuta je privatna svojina, uveden jednopartijski sistem, umesto građanske države nastala je "proleterska", kako onda Oktobarska nije revolucija?
Preporuke:
46
7
12 petak, 17 jul 2015 20:37
Peter RV
@Smiluj nam se Bože...
Eto, Bog se ipak smilovao na Rusiju pa dobiše Putina. Šta mi zgrešismo pa dobismo Vučića?

Sto mi zgesismo?
Ne sjecaste li se 5og Oktobra, izrucenja i ubistva Slobodana Milosevica?
Preporuke:
84
7
13 petak, 17 jul 2015 21:49
Mirjana Niš
Ubiše caraNikolaja - ubiše Rusiju.
Ubiše Slobodana - ubiše Srbiju.
Ubiše Đinđića - uzeše Kosovo.
Proteraše srbe - velika hrvatska i velika Albanija!
Šta nam rade Veliki prijatelji - smrt fašizmu
Preporuke:
40
21
14 petak, 17 jul 2015 21:59
Petar
Mirjana Niš , Đinđić je tražio bombardovanje Srbije i on je plaćenik Vašingtona da podigne revoluciju u Srbiji protiv Slobodana Miloševića.
Preporuke:
66
6
15 petak, 17 jul 2015 22:17
Aleksa
Boljševizam i njegove posledice su najveće zlo koje je ikada zadesilo Rusiju i Srbe.
Kod nas su uvezeni u Srbiju komunisti uspeli da gotovo unište prirodan razvoj i identitet naroda.
Plodove odnarođenja i hrvaćenja svesti sada ubiremo.
Njihovi eksperimenti i anticivilizacijska divljanja u Ruskom Svetu obogaljili su stotine miliona.
Da, na rukama stranog agenta Lenjina je krv carske porodice. Njegovoj mumiji nije mesto na Crvenom Trgu. Uskoro će i to da se reši.
Preporuke:
28
21
16 petak, 17 jul 2015 22:28
Mirjana Niš
Petru,
Yes, tražio je bombardovanje i smrt Slobodanu! Bombardovali bi oni i bez poziva - ne budite naivni.
I opet će ako im se ćefne.
Ali - pred smrt Đinđa se pokajao, oprao obraz.
Bio je mlad, nadobudan - ali mu se iz srca otelo da neda Kosovo i Metohiju.
I Mi6 ga ubi. Neslavno je završio.
Zato ima Bulevar, ali Kosovo ode, mada on nije dao. Zato je izgubio život.
Preporuke:
14
29
17 petak, 17 jul 2015 22:30
Obilić
Aleksa,dok je bila komunistička Jugoslavija 1 DM = 13 dinara .Jugoslavija je vojno bila četvrta u Evropi posle SSSR,Britanije i Francuske.SSSR kao komunistička država je prva osvojila Svemir i Vojno je bila najača na svetu.Kina kao komunistička država je isto osvojila Svemir i Vojno je među najače na svetu.Nije važno dali je u nekoj državi komunizam ili kapitalizam već je važno kakav je gazda te kuće.SAD,Nemačka i Francuska su kapitalističke države a najviše su dužne na svetu da one ne pljačkaju po svetu odmah bi bankrotirale.
Preporuke:
35
10
18 petak, 17 jul 2015 22:43
Narod
Oni su svoga ubili pre skoro 100 godina a mi svoga praktično juče.
Preporuke:
16
4
19 petak, 17 jul 2015 22:49
"Učinili smo najmanje što smo mogli..."
Učinimo konačno svi zajeno najviše što možemo! Ili nas neće biti, a takvi posle malo šta čine.
Preporuke:
21
2
20 petak, 17 jul 2015 23:33
Turas
Vukadinović je u pravu što se Oktobarske revolucije tiče
Što se tiče cara Nikolaja treba gajiti ovaj običaj i uneti ove istoriske istine u obavezno školstvo Srbije ,šta god mislili zapadnjački poltroni na vlasti .
Preporuke:
21
4
21 petak, 17 jul 2015 23:54
Causa Sprectandum
@ Mirjana Niš
Ubiše caraNikolaja - ubiše Rusiju.
Ubiše Slobodana - ubiše Srbiju.
Ubiše Đinđića - uzeše Kosovo.
Proteraše srbe - velika hrvatska i velika Albanija!
Šta nam rade Veliki prijatelji - smrt fašizmu


Ne znam odakle Vam ideja da Svetog Cara i njegovu Svetu Obitelj i mucenika Slobodana Milosevica stavite u isi kontekst sa svabofilom koga su smaknuli njegovi mafiozo pajtasi??
Preporuke:
31
10
22 subota, 18 jul 2015 00:31
fristajlo
Činjenica je da je likvidacija cele porodice zločin za koji je nemoguće smisliti bilo kakvo opravdanje.
No- treba razumeti i doba, u kojem se to dogodilo; atentata je bilo na sve strane, i to je bio "mofel" za promenu vlasti i političkog sistema.
Smutna, surova vremena, koja su najviše koštale samu Rusiju i Ruse. Sreća je, što danas Rusiju vode mudri i sposobni ljudi.
Preporuke:
18
6
23 subota, 18 jul 2015 01:02
nikadsnobom
...Na svetu se nista ne dogadja slucajno...Ako se gleda izdvojeno iz istoriskog konteksta,to jeste zlocin i to gnusan...Ali car nije obican covek...Ocigledno da je car sa svojom porodicom platio za nagomilanu nepravdu koju je ko zna ko sve zasluzio u zemlji gde se nisu postovala elementarna prava obicnog coveka...
Preporuke:
6
6
24 subota, 18 jul 2015 01:31
Aleksa
za "Obilić"
spor se svodi na sistem vrednosti koji se priznaje.
pišete o ekonomiji,pišete o materijalizmu,
pišete sa pozicije velikih brojeva,sa koje se život pojedinca malo ili gotovo nikako ne računa.
pišete o dotignućima čija je cena u SSSR-u uništenje ogromnog broja ljudi,uništenje kontinuiteta kulture i duha.
da li u ime ideje,pokazalo se protivprirodne, utopijske,eksperimentalne,da li u to ime mogu da se žrtvuju postojeći životi,a to opravdava idejom progresa i vizijom budućeg raja na zemlji?užasna laž!raj za one koji su se dokopali moći-u sadašnjosti i vladaju kroz strah i silu.
birate li čoveka kao svesni život,slobodan i stvaralački,ili čoveka kao predmet delovanja bezdušnog sistem
tako je lako preći preko tuđih nesreća i žrtava u ime ideje?
što ljudi nisu odbranili taj sistem,kad je bio tako dobar?
kakvo je značenje i praktične koristi četvrte armije u Evropi?
kakve je posledice na identitet i moral Srba ostavila komunistička ideologija?
šta je više-duh ili materija?
Preporuke:
10
9
25 subota, 18 jul 2015 06:22
Ne samo Srbima
Car Nikolaj, nije samo pomogao Srbiji I Srbima, on je Fincima pomogao I DAO samostalnost. To mu Svedjani nisu nikada oprostili. Finska bi danas bila Svedska kolonija da on nije zahtevao samostalnost Finske. Pre oslobodjenja od Svedjana, u Finskoj je bio zabranjen finski jezik, sto je Car Nikolaj urgirao na upotrebi maternjeg jezika.
I kakvu zahvalnost danas imaju Rusi od Finaca, NIKAKVU!
Preporuke:
13
1
26 subota, 18 jul 2015 08:14
Predlazem
Da se prekine jalova rasprava oko belih i crvenih.Pitanje je ...sta nam je ciniti.Zapao nam vucic!,Epa braco i sestre...evo nam ove prefinjene obrazovane i inteligentne gospodje,pa...kome je do Srbije,neka glasa.Vec je pokazala da zeli da pruzi ruku svakom dobronamernom.Nije Dordje tek tako izabrao drustvo,s kojim ce poloziti cvece na spomenik Velikom Caru Nikolaju!
Preporuke:
12
2
27 subota, 18 jul 2015 08:44
gavrilo
Živjela Besmrtna Rusija i sav Ruski Rod.
Preporuke:
15
0
28 subota, 18 jul 2015 08:59
moma
U svetu u kome je najvrednija stvar zdrav razum jer ga je ostalo tako malo,moguce da je i meni malo toga ostalo.Ipak da probam
KAKO TO DA SE OKTOBARSKA REVOLUCIJA DESILA U JULU
DA LI SU SE CARSKE I KRALJEVSKE PORODICE TAKO DOBRO IZMESALE ,PA JE RUSKA CARICA UNUKA ENGLESKE KRALJICE ITD ,ZA DOBRO NARODA ILI DA BI NAPRAVILI NESTO POPUT SADASNJE GLOBALIZACIJE DA STOTINAK LJUDI VLADA CELIM SVETOM I PLACKA OSTALE.
Preporuke:
6
5
29 subota, 18 jul 2015 11:14
Jututunac
Naravno.Što god mislili o Jasenovcu,to je početak velike akcije Hrvata za uništenje Srba-Što god mislili o oluji to je nastavak Jasenovca.Što god milsisli i Izetbegovićima , to je prepoznavaljnje u njima Nasera Olića a u Kolindi Pavelića.Tu dvojbe nema.Onaj ko misli da tu može da bude mir ,radi protiv Srba
Preporuke:
13
0
30 subota, 18 jul 2015 12:01
Puki
Pre nekoliko dana je Francuska proslavila svoj državni praznik 14. jul. Tog dana je osvojena Bastilja.
Kralj Luj 16. je svrgnut, a on i njegova žena Marija Antoaneta su internirani i 1793. godine giljotinirani.
14. juli 1789. godine se u svetu slavi kao dan Fransuske buržoaske revolucije, praznik Francuske. Kako mi se čini, niko danas na belom svetu nema ništa protiv te revolucije. Na protiv, ona se uzima kao primer borbe naroda i proslavlja.Očigledno, slavi se i ubistvo kralja LUja 16. i njegove porodice.
Ali, kada se govori o Oktobarskoj revoluciji, dovoljno je pogledati samo komentare da se vidi koliko je su vrednosni sudovi ideologzirani. Buržoaska revolucija da, socijalistička revolucije ne! Ubistvo Luja i njegove porodice je čini se kao "normalna posledica" revolucije. Ubistvo Romanovih je "apsolutni zločin"!!!
Preporuke:
6
4
31 subota, 18 jul 2015 13:25
Peter RV
@Mirjana Niš
Srbi u istoriji nijesu imali takvog izdajnika kao Djindjica!
Preporuke:
10
0
32 subota, 18 jul 2015 13:47
Beli Orao
Slava Svetom Caru Nikolaju, čoveku koji je zbog Srbije dao glavo.

Đorđe na pravoj si strani.
Preporuke:
9
1
33 subota, 18 jul 2015 14:06
moma
PUKI
to je ono sto sam i ja napisao.
Zdrav razum je danas vrlo retka i vredna stvar.
Potpuno se slazem sa vama.
Preporuke:
4
3
34 subota, 18 jul 2015 17:55
Boško
Obilić
Aleksa,dok je bila komunistička Jugoslavija .Jugoslavija je vojno bila četvrta u Evropi

I tako slavnu vojsku najure janezi, domobrani, šiptari, i turci.

A vojska umesto da pohapsi korumpirane i sulude političare (još se na 14 sednici SKJ mogao predvideti ishod a naročito pljačkaške pripreme slovenaca, hrvata sa pljačkom deviznih rezervi NBJ kao i upad turaka u platni sistem zemlje) i pozatvara teroriste po republikama najurena ko kokoške. (Čast izuzetcima i herojima)

Jadna je ta Jugoslavija bila pa joj je i vojska bila jadna, što se po rezultatima vidi.

Jedini koji to ne vide su nesretni ljudi kojima je ispran mozak i dalje se bude svako jutro krsteći se sa: "tito,partija,omladina,akcija)
A odlaѕe na spavanje uz "molitvu": "Pomozi Slobo"
Preporuke:
3
1
35 subota, 18 jul 2015 20:03
Šumadija i brda
Slava Caru Nikolaju, kojega je bratska ljubav prema Srbiji koštala glave, života svih članova porodice i krvave boljševičke okupacije Rusije. Eto, samo taj herojsko bratski potez Rusije, dovoljan je za beskonačnu zahvalnost i poštovanje srpskog naroda prema starijem bratu. Nažalost, većinski jugoslovensko-komunističko-titoistički narod koji danas živi u Srbiji, a koji svoje poreklo vuče iz 1945. ne oseća nikakve emocije prema prema bilo čemu što ima veze sa srpskim narodom i njegovom istorijom pre Drugog svetskog rata. Postali smo manjina u sopstvenoj državi, poniženi, stigmatizovani i bedni. Ovde više nema Srbije...
Preporuke:
1
2
36 subota, 18 jul 2015 22:34
@puki
Pa evo, Puki, i ja se slažem s vama. Izumitelji giljotine i Terora su bili kao zgroženi ubistvom carske porodice Romanov i Aleksandra i Drage Mašin. Zaboravili su lomače, vešanja, odsecanje glava po trgovima svojih gradova.
Preporuke:
0
1
37 nedelja, 19 jul 2015 05:04
onto
Srbi i dalje žive u mitovima, legendama. Mistifikacija kao rešenje svih problema. Narod koji nije u stanju da se suoči sa sopstvenim problemima.
Preporuke:
0
1
38 nedelja, 19 jul 2015 12:27
ak
@ Puki
Niko u svetu nema nista protiv burzoaske revolucije,jer je(uprkos nesumnjivom uticaju tajnih i polutajnih organizacija)bila istorijski logican sled i jer je ostvarena,nege pre,negde kasnije svugda u svetu.Socijalisticka revolucija je nelogican,antiistorijski sled,tzv.dijalekticki skok i nije pratila,najpre u carskoj Rusiji,a zatim i dobrom delu sveta linearan istorijski sled drustveno-ekonomskih formacija(u Rusiji i Kini je preskocen vekovni red nastupanja i trajanja kapitalizma).Ergo bio je to dijalekticki kriminal i zato nije opsteprihvacen u vecem delu prosvecenog dela sveta.
Preporuke:
1
0
39 nedelja, 19 jul 2015 15:21
moma
U skladu sa misljenjem koji sam izneo da je neophodno da se trudimo da zadrzimo zdrav razum i logliku pokusacu da postavim tri pitanja.
- zasto je istoriski nelogicno da ljudska i drustvena svest evoluira do tacke kada pozeli da stvori drustvo ravnopravnih ljudi /govorim o ideji ,a ne o praksi/socijalizam
-zasto je skok u razvoju ideja sa kapitalizma na socijalizam /drustva neravnopravnih u drustvo ravnopravnih ljudi -opet govorim o ideji/ kriminal
-po koji kriterijumima delimo ljudska drustva na prosvecena i neprosvecena /pretpostavljam da su prosvecena- zapadna koja su toliko zala u istoriji napravila a cine i dan danas /
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 19 jul 2015 18:16
ak
Dajem vam moj odgovor na pitanja(ne mora biti tacan,ali se nadam da je na pravom tragu).
-nije nelogicno da drustvena svest evoluira do te tacke,ali je nelogicno to sto u to vreme,pa cak ni danas ne postoje materijalni uslovi za realizaciju te ideje.Bolje je da se covecanstvo strpi na pojavu tih uslova i doceka pravo drustvo ravnopravnih(zbog toga smatram da su generacije pre nas,pa i mi danas zrtve dijalektike jer je nemoguce bilo do sada sprovesti takve egalitaristicke zamisli na prirodan,zakonit nacin)mada sam ja licno skeptik po tom pitanju.
-nije skok sa kapitalizma u socijalizam kriminal,vec je kriminal taj sto prethodno kapitalizam mora doci do svog potpunog razvoja da bi ga prirodno smenio komunizam(u prethodnom komentaru sam zaboravio da kazem i da kazem da socijalisticka revolucija nije bila ostvarena svugde u svetu za razliku od burzoaske i da je to jedan od razloga zasto je neuspela-dakle bilo je prerano).
-prosvecena drustva su ona gde duhovna klima omogucava prirodan,
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 19 jul 2015 18:26
ak
nenasilan sled drustveno-ekonomskih formacija(burzoaska je bila nasilna,ali i pravovremena jer se feudalizam u svom trajanju i razvoju iscrpeo,a ima i teorija da su i prve drzavne revolucije-prelazak iz prvobitne zajednice u robovlasnistvo pre 5-6 hiljada godina-desile nasilno,dakle nije nasilje presudno vec trajanje i razvoj)a na vasu,a da priznam i na moju zalost to jesu zapadna,ali pre svega jer imaju obrazovano stanovnistvo ili bar elitu koja prepoznaje navedene drustvene zakonitosti.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 19 jul 2015 22:27
moma
drago mi je sto pokusamo da razmenimo misljenja.
Sa prva dva odgovora bih se mogao sloziti / slazem se da je prelazak u socijalizam moguce bio preuranjen - to jest da narod nije bio dorastao toj ideji.
Ipak obzirom da su te promene nastale u pravoslavnim zemljama i zemljama cije se religije u svojoj sustini imale i imaju sabornost smatram normalnim te skokovite promene.
U zemljama sa katolickim i protestanskim religijama slazem se ta promena moze doci samo onako kako ste napisali /po meni to znaci nikada.
Sa trecim odgovorom se u potpunosti ne slazem jer po mom misljenju prosvecenost je nesto sasvim drugo,a toga najmanje ima u nazovi zapadnim zemljama.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner